יום רביעי, 7 במרץ 2012

לעבוד עם האור



לפני חנוכה התחלתי לעבוד על סידרה חדשה של מוצרים.
חשבתי להשיק במכירה, אבל לא הייתי שלמה עם המוצר החדש. משהו היה חסר.
לאורך שנות עבודותי - אחת לכמה שנים זה קורא לי - לעבוד עם האור.
ב2003 ייצרתי אהילים מיוחדים, ומנורות נאיביות לחדרי ילדים.(שנמכרו בטירוף...)
גם השתתפתי בשנה זו בתערוכה קבוצתית  בנושא "המעגל" עם עבודה  מאירה בשם - "מעגל נשים",
אפילו-לתקופה מסויימת קראתי לסטודיו שלי clay-אור. מן משחק מילים שכזה...
ויש את בתי הנר עם  זוג הציפורים  שצצו לפני שנתיים, וחלליות האור שכיכבו בחנוכה שעבר...

הסידרה החדשה הופיעה לראשונה (כמו רוב עבודותיי...) בעיני רוחי.
הצורה הזקופה , החיתוכים של עלי הכותרת היו שם.
ידעתי שגם זה יהיה כלי של אור.
החומר-האטום- ביקש שיהיו בו חורים.

ואז נכנס לתמונה אהובי.
אהובי- עוסק בעשור האחרון בהגברה ותאורה בעיקר למופעי מוזיקה ,תיאטרון ,ג'אגלינג ומחול.
הוא איש הסאונד והתאורה של תיאטרון "הידית " בפרדס חנה.
ההסתכלות שלו על אור יצירתית מצד אחר ופרקטית מצד שני.
ביקשתי שיחשוב איתי איזו נורה הכי תתאים.
אני אוהבת שגוף התאורה מרגש כשהוא דולק, אבל גם כשהוא כבוי יש בו סיפור ויופי.

הוא העלה רעיון מצוין. הסכמנו על  סוג הנורות. חשבתי שטוב שעשיתי הרבה חורים כי ככה יופץ הרבה אור. הוא חשב אחרת.
למחרת זה חיכה לי מוכן.






המחשבה  להוציא את הנורות דרך החורים הפתיעה וריגשה אותי.
הציבעוניות הרכה שמאפיינת את עבודותי נשמרת גם פה.




ההשקה של  גופי התאורה החדשים תהיה בסוף החודש,
במסגרת ארועי "אומנים במושבה" בהם אני לוקחת חלק.

 29-30-31  במרץ     חמישי שישי שבת
           
 חמישי מתחילים אחר הצהריים עד הלילה
שישי עד 16:00
שבת -לאורך כל היום...                            



רישמו ביומנים והזמנה נוספת תגיע... 


להתראות,
הדס שלום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה