יום רביעי, 8 בפברואר 2012

אהבה



בעוד כמה ימים יחול חג האהבה. הולנטיין דיי.
כן, זה של הנוצרים, וגם ליפנים יש חג אהבה ,אבל אני בעד לחגוג את האהבה כמה שיותר...אם אפשר כל יום- עדיף !
קודם כל אהבה לעצמנו.משם מתחיל הכל. כשאנחנו אוהבים את עצמנו- על כל צדדנו,קל לנו לאהוב את האחר- על כל צדדיו. שהרי הבנו כבר שאין מושלם. יש שלם.
אני משתדלת להגיד הרבה ליקרים לי שאני אוהבת אותם.שידעו .להרגיש אהוב נוסך בטחון. כמו ללכת עם גלימה בלתי נראית...וגם מחבקת הרבה.ברוך.עם כוונה.
הכי מחמם לי את הלב כשהילדים שלי אומרים לי " אמא, כבר אמרתי לך היום שאני אוהב אותך?!?"
מרגישה שהצלחתי (-:
ומודה.כל לילה לפני השינה על כל מה שיש.על הבריאות ,שלי ושל משפחתי,על האהבה, על השיעורים המצמיחים, על האמונה, על השמחה, על האוכל הטעים והבריא,על קורת הגג, על הכשרון,על החברים והחברות, על התמיכה על השמש,והגשם  הפרפרים והפרחים...



בחנוכה יצרתי סדרה קטנה של שמשי אספנים. זה היה להיט. כל מי שהגיע אלי לקנות חנוכיה- בחר שמש אספנים.
כשנגמר החג חשבתי לעצמי למה להנות משמש האספנים רק פעם בשנה, אם אפשר כל שבוע?
אז יצרתי פמוטים שהם האח הגדול של השמש.

LOVE BIRDS...
הם מגיעים ארוזים בקופסא שקופה, עם זוג נרות שבת.



יש כמה דגמים בכמה צבעים...
הם לא זהים,עשויים בעבודת יד (כמובן...)
וכל ציפור עוברת שלוש שריפות...
ביסק, גלזורה (1200 מעלות) והאחרונה- זהב 24 קאראט ופנינה...

האחרונות שיצאו מהתנור הן עם כרבולת לבבות...
אבל יש גם עיגולים...




מחירם 150 ש"ח. ניתן לקנות אצלי ,ועד תחילת שבוע הבא- גם בחנויות איתן אני עובדת .(בחלקן כבר יש)

ועד הפעם הבאה...
שיהיה יום-יום-
חג אהבה שמח...
הדס

6 תגובות:

  1. דוסה, הפמוטים האלה הם להיט מטורף. מאז שהתחלת לעשות אותם הם המתנה השפויה, הנכונה, הנהדרת לכל חתונה ושמחה משפחתית. משהו מהרוח הטובה שלך נמצאת בכל ציפור.

    השבמחק
  2. תודה לך מותק. אני מאד נהנית לעשות אותם!

    השבמחק
  3. מקסים! גם מה שכתבת, וגם היצירות המשתדרגות כל בזמן, וזה כבר הרבה שנים.. ואכן, הרוח הנעימה שלך שנושבת מכל מילה. חג אהבה שמח!

    השבמחק
  4. מקסימה ומלכותית , גם אני מודה על שהכרנו .

    השבמחק
  5. תודה יקרות על הפרגון...נעים ומשמח את הלב

    השבמחק