יום שלישי, 30 בנובמבר 2010

אלבום משפחתי-חודש תשיעי

אני לא נוהגת לשים פה בבלוג תמונות מחיי המשפחה.הבלוג מוקדש כולו ,בדרך כלל,ליצירה שלי...
אבל הפעם אני חורגת ממנהגי.
התחלתי את החודש התשיעי והחלטתי שאני רוצה לתעד את הרגע הזה.לשמחתי ,בני המשפחה שיתפו פעולה...
לא הייתי צריכה לחפש הרבה, נעה זני, שכנה יחסית חדשה מפרדס חנה - מצלמת מדהים - וכבר מזמן שמתי עין על הצילומים שלה,מחכה לרגע הנכון להשתמש בכישרונה.
תיאמנו לוקיישן + פיקניק טעים יצאנו למסע...
זו היתה חוויה ראשונית מקסימה לכולנו.פשוט להצטלם.היינו טבעיים (הילדים מידי פעם רבו כדי לשמור על אותנטיות...)
ונשארה מזכרת נהדרת !
להלן מבחר מייצג ממאות התמונות שצולמו...
שבוע טוב,
הדס שלום
















6 תגובות:

  1. כמה יפה את בהריון שלך! ואיזו משפחה גדולה ומקסימה! שתהנו מההתרחבות הנוספת לחבילה המשפחתית!
    באהבה רבה
    אומני

    השבמחק
  2. הי אומני,איזה כיף לשמוע ממך...
    תודה על המילים החמות...
    שיהיה חג שמח,מלא אור !
    הדס

    השבמחק
  3. איזה רעיון נפלא. את נראית נפלא, המשפחה כולה קיבלה מתנה נדירה, תמשיכי בעשיה בשתי החזיתות. דונה
    קדרית ממעגן מיכאל

    השבמחק
  4. הי דונה,תודה על הפירגונים...שיהיה חג שמח .הדס

    השבמחק
  5. I love these pictures of your beautiful family! /Sonja Kedem

    השבמחק