יום ראשון, 21 בנובמבר 2010

הכרת תודה

התעוררתי מוקדם הבוקר והכרת תודה מילאה את ליבי.
כל פעימה מפזרת חלקיקים קטנים של תודה לכל הגוף...נעים...
סוף השבוע היה מדהים !
אני לוקחת את הבוקר הזה באיזי.
לעכל ,לסדר ,לנוח ולהודות .כל כך הרבה תודות יש לי...
התחלתי להכין רשימה ויצא לי כמו רשימת תודות בבת מצווה...אז ארגנתי מחדש - וחילקתי לקבוצות .(-:
קודם כל לכם - כל מי שקורא וכל מי שהגיב בשבועות האחרונים בפייסבוק ,בבלוג שלי ובמיילים - התגובות החיוביות שלכם האיצו את הדרייב שלי והראו לי שאני בכיוון הנכון.ולכל מי שבא וקנה בסוף השבוע - תודה !
זה לא ברור מאליו...
למעגלי התמיכה שלי - למשפחתי המצומצמת וזו הרחבה ,שתמיד תומכים ,מעודדים ועוזרים בכל מה שרק יכולים - והכל באהבה ובגאווה ! תודה- זה לא ברור מאליו !
לחברים שלי היקרים - הוותיקים והחדשים - על כל הפירגון והעזרה -
תודה ! זה לא ברור מאליו....
לאלוהים -על הליווי הצמוד...תודה .זה לא ברור מאליו...
ולי- על העשיה ,על היצירתיות ,על הלמידה וההתפתחות ,על ההקשבה ללב וההסכמה ללכת כל פעם עוד צעד אחד קדימה .על אף ועם הפחד...תודה !זה לא ברור מאליו...

זהו ,שיחררתי...

אתמול בלילה ,לפני שהלכתי לישון,הגיע מייל שמזמין לפגישה הראשונה לקראת "הבית הפתוח" של אומני פרדס חנה כרכור, שיערך בסופ"ש הראשון של אפריל...
וכך נמתח לו חוט דמיוני במרחבי הזמן שמציין את התאריך למכירה הבאה אצלי...

ועכשיו קצת תמונות מהסופ"ש...











תודה !

הדס שלום

2 תגובות:

  1. קניתי אצלך כלי לנר
    שמתי אותו באמבטיה והדלקתי נר
    כיביתי את האור ....
    כל מי שנכנס אמר וואו איזה יופי , כמה מקסים
    אז תודה לך היתה קנייה בהחלט שווה ביותר

    השבמחק