יום רביעי, 17 בנובמבר 2010

רעיון הופך למציאות

עיצמו את העיניים.
דמיינו כלי שלי, קטן ,טרפזי,עם טיפות עדינות זולגות משסעים בשפת הכלי.
בכלי מוטבע נר בצבע שמנת,עשוי שעוות דקלים.
שלושה פתילים דולקים,מפיצים תמציות ריח נעימות ועשירות הישר מפריז...
האור הנעים מרגיע והריח מבשם את האוירה...

אפשר לפקוח עיניים...





זהו .
כבר לא צריך לדמיין.
הבוקר נחתו אצלי בסטודיו שני ארגזים מלאים בכלים עם נרות.
רעיון שהפך למציאות.איזה כיף !

לכבוד ההשקה של המוצר החדש,ימכרו הנרות בכלים , בימים של המכירה בלבד ,
במחיר של 59 ש"ח (במקום 69 ש"ח)
מתנה מקסימה לחנוכה.לעצמכם ולאהוביכם !


אחרי שהנר יגמר (שזה בין 15-20 שעות אור ),מקפיאים את הכלי לכמה שעות ,השעווה מתכווצת ונפרדת מהכלי.
ואז נשאר כלי מתוק שאפשר להניח בו נר אחר,או סבונים ,או אפילו לאפות בו פאי תפוחים או קיש בצל...לבחירתכם (-:


זהו .גיליתי את ההפתעה.
נתראה בסופ"ש....
מחכה לכם,
הדס

6 תגובות:

  1. הבלוג הכי מקסים שיש
    הבלוג שאני הכי אוהבת
    אוהבת את היצירתיות שבך

    השבמחק
  2. תודה,איזה כיף לשמוע !מי הוא האומר האנונימי?...

    השבמחק
  3. נעים מאוד שמי אתי
    גיליתי לפני כשנה וחצי בערך את עולם הקדרות
    ולמרות שיש לי רשימה של כמעט 40 בלוגים שעוסקים בקדרות
    את הבלוג שלך אני מאוד אוהבת
    (זה לא יצא בכוונה אנונימי אני פשוט צריכה להבין את בחירת הפרופיל לא כל כך מסתדר לי)
    שיהיה לך בהצלחה במכירות של שישי שבת

    השבמחק
  4. הי אתי,נעים מאד ! אם את בסביבה הקרובה-מוזמנת לבוא לראות מקרוב.
    (מותר גם לגעת...)
    תודה על הפירגון !
    שבת שלום,
    הדס

    השבמחק
  5. היי הדס.
    יש לך אתר מקסים והעבודות שלך מדהימות.מצטערת שלא יכולה להגיע אך בהזדמנות אקפוץ. להת' בחינה של נועה וכמובן בחתונה (רק אח"כ ללדת)ד"ש ונשיקות רינה.

    השבמחק
  6. הי רינה,
    תודה על המחמאות !
    כמובן שנתראה באירועים המשמחים הבאים עלינו לטובה...
    ד"ש לכולם

    השבמחק