יום ראשון, 10 במרץ 2013

שחור O'le -"אמנים במושבה " 2013 !

{צילומים: עומר וולווטר }
החימר השחור  נכנס אלי לסטודיו וכבש אותי בסערה...
עשרים שנה ואף פעם לא בחרתי בו. הלכתי על הלבנים ,עם או בלי הנקודות, או החומים הבהירים או מקסימום האפרפר.אבל שחור ? !
ואז הוא הגיע. בדיוק בזמן !
האמת, שתומר - בעלי האהוב ,הביא אותו לסטודיו. יום אחד כשנסעתי למינרקו הוא הצטרף ,ויצא עם 3 חבילות של שחור.
הוא התחיל לעבוד איתו ויצר תופים מדהימים !
בהתחלה כלום לא קרה...אבל כשהתופים יצאו מהשריפה השניה - נפלה לי הלסת. איזה הורס ...פשששש...
תוך כמה ימים כמה החלו להנץ כלים ראשונים בשחור. חיפשתי את הכיוון .
ופתאום זה הגיע...
תהליך הגילוי הוא מרתק,הוא סוחף...ואני התמסרתי לחלוטין מקשיבה לחומר ולליבי ,לומדת מתי לעצור ולשנות...באיזו צורה להעמיק  עם איזה כיוון כדאי להמשיך ולהתפתח...
בעיני רוחי כבר ראיתי אותו עם זהב.
כשיצאו הכלים הראשונים ידעתי שזה בדיוק מה שרציתי.


יותר ממאה אולי מאה חמישים ק"ג חימר שחור עברו תחת ידי.
בסדרה הזו עשיתי הרבה דפורמציות.
הארגטל העגול נהיה אליפסה, הקערות נמתחו לצדדים עם שתי אצבעות מכל צד ויצרו צורה חדשה ורעננה.
מה שהנחה אותי היה-מינימום נגיעה. להשאיר את הכלי פרשי.לא מטופל.
ועם זאת להוסיף לו את הטאצ' הייחודי שלי.
הslip treiler עבד שעות נוספות...(-:
הגלזורות הבולטות הן לבן, תכלת ושקוף שמוציא מהשחור שוקולד מריר...מעלף ! 
חלק עם זהב חלק לא.
 


 
בסוף שבוע זה יתקיים בפרדס חנה כרכור, זו השנה ה 15 ! הארוע !!!
כמאה אמנים יפתחו את בתיהם וסטודיוהם לקהל הרחב שזורם מכל עבר, יציגו וימכרו את עבודותיהם...
תחשבו על זה רגע - כבר חודשיים שלושה ,שמאה אמנים יוצרים עבודות חדשות לקראת הארוע הזה...
 יש בזה משהו מאד חזק מבחינת הכוונה וההתכוננות המשותפת.
אני ממש מרגישה איך האנרגיה הזו הולכת ומתעצמת ככל שמתקרבים לתאריך...
יש התרגשות באויר !
 
{צילום: ענת גפני.  ולא- אני לא מגיעה עם אפניים לסטודיו אבל לא אכפת לי שתחשבו ככה...}
 
זו תמונה של הסטודיו שלי מבחוץ...כל כך אהוב ומקסים !
בשבועות האחרונים הפך להיות בית שני ולפרקים.. בית ראשון...מתמרנת  בין העבודה הרבה לבית ולילדים המתוקים שלי שעוזרים ומקבלים את האטרף בהבנה...(תודה ,אהובים !)
מאחר והסטודיו נמצא בחצר של נגריית הידית והחצר רחבה מאד,החלטתי לארח עוד אמנים ושיחד נהיה מתחם..
 
הגיעו שש נשים...מהממות ומוכשרות אחת אחת !
מיכל רומם ,מעצבת בגדי נשים -שלה הצעתי ראשונה להצטרף,באה -נדלקה -ושכרה גם סטודיו במתחם. (הולך להיות לה סטודיו שחבל על הזמן !!!)
עוד הצטרפו ובאו:
איילת לבן- תפו- בגדים מתוקים . בגדי ילדות שווים...
הילה פוקס- תופרת בובות מלבד וגם כדורים וצעצועים מקסימים
איילת גד- מציירת ומאיירת נפלא על עץ ממוחזר...
דפנה בן מוחא- צורפת בעדינות...
איילת כהן- תכשיטים מיוחדים עשויים בקו נקי
ואנכי- עם הקדרות והסדרה החדשה !
 

 
 
מה עוד יהיה?
ביום שישי ה 15.3 בשעה 13:00
הופעת בלוז סוחפת עם דרור אהבה רומם (סולן הגרובטרון) ואמוץ בצר...
 
תאטרון "הידית" ששוכן כבר 9 שנים במתחם (הם הם החלוצים ...) וחוגג עשר שנות פעילות פורה ומופלאה
יפתח את שעריו לאורך הארוע.יוקרנו סרטים של הצגות,עבודות גמר של תלמידים ועוד רגעים מרגשים שקרו...
ניתן יהיה לפגוש חלק מהאנשים המובילים את התאטרון ויחד איתם לשיר ולאלתר...
 
 
 
                                                         ויהיה גם דוכן של אוכל טעים טעים...

 
 
 
14-15-16/3   באים?
מתחם "הידית" רח חרושת 1 פרדס חנה
יהיה מטריף !!!
מחכים לכם בהתרגשות !
להתראות...
הדס וכל הצוות הגדול...
 

 

 
 
 
 

תגובה 1:

  1. הדס, התיאור שלך את תהליך היצירה מרגש כל כך! עושה חשק. איזה כיף לך להיות בתדר הזה...בהצלחה בבית הפתוח!
    מור

    השבמחק