יום ראשון, 31 במרץ 2013

"אמנים במושבה" 2013 סיכום בתמונות ומילים...



יום אחרי כתבתי סטטוס הודיה בדף הפייסבוק שלי:





"איך אפשר להכניס למילים את הקסם שהיה פה שלושה ימים ?...אולי מילה אחת...ה ו ד י ה !!!
אז עד שאשב לכתוב פוסט מסכם בבלוג שלי ,רוצה להודות :
לשותפות המדהימות שלי למתחם :מיכל רומם,גליה שימחאי,איילת כהן,דפנה בן מוחא, הילה פוקס,איילת גד ואיילת לבן והבעלים /חברים/תומכים -אין עליכן!!! לא יכולתי לבקש שותפות טובות יותר... ! לדרור אהבה רומם ואמוץ בצר הנפלאים- על שתי הופעות מקסימות ומנעימות... ללוני זיבלץ היקר שהגיע מאמסטרדם להופיע והביא איתו ניחוחות ממקומות אחרים ,לרוני -בעל הבית של המתחם-על ההרתמות והעזרה,לתאטרון הידית ולראגה-שותפינו למתחם -על שיתוף הפעולה...לצוות הנהדר של דוכן האוכל הטעים...
לילדים שלנו האהובים -על סבלנות והבנה בשבועות האחרונים-אתם אלופים !וגם להורים שלנו האהובים שבאים פעם אחר פעם ונותנים יד להצלחה... ולסופרמן הפרטי שלי...על תמיכה ועשיה באהבה אינסופית...אין כמוך !
ו ה כ י   ה כ י ......ל כ ם !!! כל מאות (ואולי יותר...) האנשים היקרים ,הלקוחות הקבועים והחדשים, לחברים מכאן ומרחוק....תודה רבה על כל הפירגון והמחמאות והקניות...
ש ו ל ח ת ל כ ו ל כ ם ל ב ז ה ב ........"



ואלו הן השותפות היקרות שלי לארוע... חצי מהן הציגו זו הפעם הראשונה, וכל אחת מתחום אמנות שונה...
מיכל -עיצוב בגדי נשים , גליה -עיסת נייר ,דפנה- צורפות , איילת לבן- בגדי ילדות , איילת גד- ציור ואיור על עצים ממוחזרים , הילה- בובות לבד אני עם הקרמיקה ואיילת כהן- תכשיטים...
 


מיכל  רומם

איילת לבן -"תפו"

דפנה בן מוחא

איילת גד

הדס שלום

הילה פוקס

איילת כהן

גליה שמחאי





זו שנה שלישית שאני משתתפת ב"אמנים במושבה". בשנתיים הראשונות הצגתי בבית. הפעם ,בגלל שהסטודיו שלי נמצא זה חצי שנה ב"מתחם הידית"- זה היה מתבקש ליצור מתחם.
התקבצנו  8 נשים -ויחד יצרנו מתחם "יוצרות בחצר הידית"....

{ברוכים הבאים ! המתחם פתוח...}


{והנה כבר האוהל מתמלא...}


היתה אוירה מדהימה ! מוזיקה טובה ליוותה את כל הארוע והתכבדנו בשלוש הופעות מדהימות-
דרור אהבה רומם ( סולן הגרובטרון )ואמוץ בצר - במופע בלוז סוחף...גם בשישי וגם בשבת...
ובשבת- באופן ספונטני הגיע חבר שלנו-לוני זיבלט- המוכשר כשד- ופינק אותנו במופע מרגש...


ועוד משהו שקרה יום לפני "אמנים במושבה"...נשלחתי מטעם ההפקה לייצג אותנו בחדשות הוט...!
זו היתה התנסות ראשונה שלי בתקשורת ועוד בשידור חי...התרגשתי בטירוף ,תכננתי להגיד מלא דברים שברגע האמת שכחתי...אבל בסך הכל עבר טוב...


http://www.youtube.com/watch?v=Coa0oGzofCc&feature=player_embedded



 טוב,
זהו להפעם..
שוב תודה על כל ההענות...
 באהבה,
 הדס

2 תגובות:

  1. הדס יקרה,
    היה מתחם מדהים ומרגש, עם יוצרות נפלאות.
    אמא שלי אומרת שספלי האספרסו שיצרת, ושקניתי לה במתנה, זה הדבר הכי יפה שהיא ראתה בחיים :)
    תודה!
    מיה

    השבמחק
  2. שיתוף פעולה מעורר השראה של יוצרות ונשים נפלאות.

    השבמחק