יום שבת, 5 במאי 2012

קיר השראה...

בפסח, הייתי שבוע לבד.כלומר בלי תומר שעשה הגברה ותאורה בפסטיבל הג'אגלינג. הגדולים ישנו אצל חברים או שחברים ישנו אצלנו ,והייתי המון בבית מתאמנת בלנוח ולא לעשות כלום.(יחסית...)
היו לי תוכניות מרחיקות לכת שכללו בעיקר ביקורים אצל חברות יקרות ואהובות שגרות ממש קרוב ובשטף החיים האינטנסיבי אנחנו לא מצליחות להפגש. אחרי הביקור הראשון-לקורן יצאו אבעבועות רוח ובכך תמו עינייני החוץ ורבצנו בבית.

הסתכלתי הרבה על הקיר התכלכל, מול פינת האוכל (וגם הוא הסתכל עלי) וחשבתי שיהיה נחמד להכניס בו קצת חיים...
רציתי לקנות אותיות מעץ ולכתוב (לעצמי ) איזה מסר. אבל זה אמר להתחיל לחפש איפה בסביבתי הקרובה יש ,ולצאת לקנות...מה שנראה מחוץ לאפשרויות שלי.
כשנכנס לי ג'וק לראש, חייבת סיפוק מיידי.
בצהריים, כשקורני הלך לישון, והבית היה ריק (תופעה נדירה...) סחבתי את הסולם מהחצר, את סרגל המתכת הענקי מהסטודיו,ובקלילות של איילה טיפסתי וכתבתי לי את מה שהכי רציתי באותו הרגע- DREAM !
שתי שכבות של צבע לבן פשוט של קירות. נראה טוב על התכלכל.
אוקי. התחלה טובה.
הוצאתי מהארון מחבת קטנה (ומעצבנת) בצורת לב שאמורה להיות מחבת פנקייקים,אבל תמיד הם נשרפים וקשה לחלץ אותם.
בתור קישוט לקיר היא מתפקדת יופי.
צלחת קטנה לתליה עם פס זהב שהבאתי לא מזמן מאמא שלי, ומראה מקרמיקה עם המון פרחים שעשיתי לפני כמה שנים.
ליד זה תליתי תמונה שעשיתי מזמן= מסגרת יפה שמצאתי ובתוכה שני טפטים עדינים שמשתלבים יחד (נגזרו מחוברת כזו של דוגמאות טפטים שתומר מצא בצידי הדרך כשגרנו בעין עירון) 
הכוננית, שגם היא מציאה- של אבא שלי,שאלוף בלמצוא מציאות ויודע שאני קליינטית טובה להפתעות שלו, נגררה מהסלון ועליה הונחו קערה מיוחדת וחד פעמית שיצרתי לפני שנים, בתקופה שהייתי משלבת חרוזים בעבודותי, סלסלת ברזל לירקות והפירות. ועציץ- לנשמה...

זהו מוכן.
אני אוהבת את התוצאה .נהנתי מאד מהתהליך. ומה שהכי משמח אותי זה שהכל ישנו.
רק לקבץ את הדברים וליצור סט אפ שעושה נעים בלב...






שבת שלום,
 הדס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה