יום שבת, 21 באפריל 2012

פסטיבל האור בעיר העתיקה בירושלים


לפני חודשיים, בשיטוטַי ברשת , הגעתי ל "קול קורא לאמנים "- לקראת פסטיבל האור בירושלים.
פסטיבל האור? זה בשבילי !
תכלס, אם להיות כנה- עד לפני חודשיים לא שמעתי בכלל על פסטיבל האור.
אבל מרגע שראיתי את המודעה-זה לא יצא לי מהראש.
מצד אחד- זה ישר משך אותי. בשנים האחרונות בניתי קו מוצרים מקסים שמשלב את אלמנט האור- החל מבתי הנר עם זוג הציפורים, הנרות הריחניים היצוקים בכלָי ,דרך הפמוטים והחנוכיה הכוכבת ועד גופי התאורה החדישים....והיה לי ברור שזה בשבילי, אבל הראש ישר מצא צידוקים והסברים למה זה לא אפשרי :- יש לי ארבעה ילדים... אני עדיין מניקה ...שמונה ימים?!...ואיפה נישן?...ומי יהיה עם הגדולים?



בפגישה עם סיגלית פילץ היועצת העיסקית המצויינת שמלווה אותנו בשבועות האחרונים, העלתי את הנושא. היא ישר אמרה-לכי על זה."זה אומר שאני צריכה להפסיק להניק" יריתי את הטיעון הכי חזק שלי. "מי אמר ?" היא שאלה. יש אפשרות אחרת ?
{שניה פותחת סוגריים- זה מדהים כל פעם מחדש איך עצם השאלה- האם יש אפשרות אחרת/ נוספת ,ישר פותחת עוד ים אפשרויות.כאילו נפתח צוהר בשמיים .וישר יש עוד אויר . ואז גם רואים את האפשרויות הנוספות }

הוחלט שקודם כל אני שולחת לפסטיבל תמונות וכמה פרטים עלי,ואחרי שנקבל תשובה חיובית נפתור את הבעיות. הסכמתי.
שלחתי. חיכיתי ואחרי שבועיים הגיע תשובה. ישמחו שנקח חלק ביריד . יוהו !
מאז תשומת הלב מופנת לפתירת התשבץ הזה שכולל עניינים לוגיסטיים משפחתיים לצד עיניינים עיצוביים, ייצור וכאלה.
האמת- כיף ! הכל (כמובן ) מסתדר. מסתבר (שוב) שכשרוצים - יש פתרונות. בשפע.

הולך להיות מדהים !
רישמו לפניכם:  6-14 ביוני. פסטיבל  האור בעיר העתיקה בירושלים.
 אני אהיה שם !  (-:


להתראות...
 הדס שלום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה