יום שלישי, 4 באוקטובר 2011

מיה לנדאו איז קמינג טו פרדס חנה...


ואתחיל עם סיפור-

היה היה חוטב עצים חזק, שביקש לעבוד אצל ספק עצים.
הוא קיבל את העבודה ואף שכרו היה טוב ומספק. לפיכך היה נחוש להצליח ולעשות כמיטב יכולתו. המעסיק נתן בידו גרזן והוליך אותו אל האזור שבו הוא אמור לעבוד.

ביום הראשון כרת חוטב העצים 18 עצים. "כל הכבוד" אמר לו הבוס. "המשך בדרך הזאת"! מילות העידוד של המעסיק הפיחו בו מוטיבציה רבה, וביום המחרת הגיע לעבודה עם מרץ רב יותר מיום האתמול. למורת רוחו, הצליח באותו יום לכרות רק 15 עצים. ביום השלישי עבד חוטב העצים אפילו קשה יותר, אך הצליח לכרות רק עשרה עצים.
וכך, יום אחר יום השקיע עצמו בעבודה, אך הצליח לכרות פחות ופחות עצים.
"ככל הנראה אני מאבד את הכח שלי". חשב לעצמו כורת העצים.
הוא ניגש אל הבוס, התנצל בפניו ואמר לו שהוא לא מצליח להבין מה קורה איתו.
שאל אותו הבוס:" מתי בפעם האחרונה השחזת את הגרזן שלך?"
ענה חוטב העצים: להשחיז? לא היה לי זמן לעצור להשחיז את הגרזן שלי. הייתי עסוק מדיי בכריתת העצים."
(מתוך הספר של קלפי "points of you")
 
מיה לנדאו מתמחה בשיווק ותקשורת, היא מלווה עסקים בתחילת דרכם (ולא רק ) ,עוזרת להכיר את הכלים השיווקים והתקשורתיים ולבנות יחד תוכנית להצלחה.
 
התוודעתי אליה דרך הפייסבוק, סיפורים מגוף ראשון של נשים שעברו איתה תהליך ועשו קפיצה גדולה קדימה עם העסק שלהן סיקרנו אותי . הפוסטים שלה מעניינים אותי ,תמיד יוצאת עם משהו.
 
באחד הפוסטים בו היא מספרת איך יצאה לעצמאות (אחרי שנים שעבדה כשכירה ) היא כותבת:
  "במשך תקופה ארוכה חלמתי על סדנאות, סדנאות שבהן נשים יפגשו ולא יהיו יותר לבד, מקום בו נשים יוכלו לקבל כלים להביא את העסק לפריחה, מקום בו נשים ילמדו איך להסתכל נכון על העסק, יקבלו מחשבה וזווית ראיה רעננה, יתמלאו שוב בכוחות ואנרגיות לטפח ולהריץ את העסק שלהן."
 
נראה לי שזה מה שתפס אותי.
מיה מתמקדת בנשים בעלות עסקים מתחומי העיצוב, יצירה ולייפסטייל .
בעלות עסקים שרוצות לפרוץ קדימה. יזמיות.




לאחרונה החלה להעביר סדנאות של יום אחד (חמש וחצי שעות..) בהן היא מלמדת את המודל שבנתה. מודל שעובד והביא להרבה הצלחות.

ההזמנה היא לעצור ליום אחד ולבוא להשחיז את הגרזן.

ביקשתי ממיה שתבוא לפרדס חנה להעביר פה את הסדנא. לשמחתי היא הסכימה.
אז אם את מרגישה שזה בדיוק מה שאת צריכה עכשיו כדי להרים את העסק שלך לשלב הבא -ההזמנה הזו היא בשבילך.

מתי ?- 31.10.11 משעה 9:30 ועד 15:00
איפה ?-בסלון ביתי אשר בפרדס חנה. רח רבי עקיבא 35.
יש מקום ל 10 נשים. כל המקדימה -מרוויחה...
מחיר-490 ש"ח כולל קפה וכיבוד קל.

להרשמה,התקשרו אלי - 0548323131 (הדס )
גמר חתימה טובה מאד,
הדס שלום

תגובה 1:

  1. אם זה אצלך האם זה אומר שנעם תהיה עסוקה? כי אם אני רוצה לבוא אני צריכה אותה לבייביסיטר...

    השבמחק