יום שני, 5 בספטמבר 2011

7 אמנים למען לביא בן משה - במתחם המושבה...

 
מלא זמן שלא כתבתי. החופש הגדול היה כל כך פעיל ונוכח שלא נשארו לי זמן או אנרגיה לכתיבה. האמת , גם לא היה לי משהו חשוב להגיד...
 ראש השנה בפתח.
בדרך כלל אני מתחילה לעבוד חודשיים וחצי לפני חג. בשנה שעברה הלכתי לפי לוח הזמנים הרגיל, ורק אז הבנתי שלחופש חוקים משלו. הגעתי לחג הקודם עם מעט כלים משתכננתי,והמכירה היתה בהתאם.
 השנה ניזכרתי בחופש הקודם, והקדמתי הכל בחודש. עבדתי ביולי בטירוף, כאילו מחר ראש השנה- ונראה לי שהפעם אני ממש מוכנה !
ואני לא לבד !
קודם כל תפתחו יומנים ותרשמו לכם את התאריכים והשעות: שישי-שבת ,16,17/9
שישי מ 10:00-16:00
שבת       10:00-20:00
אז ככה...
בהמשך להצלחות האחרונות של הבתים הפתוחים של אמני פרדס חנה כרכור, החלטנו (האומנים ) להחזיר את המכירה לקראת ראש השנה.והפעם זה יהיה קצת שונה -במקום שכל אחד יארח בביתו...
 7 מתחמים שבכל אחד מהם 7 אמנים -
לכם יהיה קל יותר לדלג בין המתחמים-ואפילו להספיק את כולם (ביומיים- בטוח אפשרי ! )
לכל מתחם יש נושא, או עניין שסביבו נאספו האמנים.(תראו את האתר המקסים של הארוע, ואתם יכולים לקרוא פה - במושבה חופשית, על כל המתחמים )
אני רוצה לספר לכם על המתחם שבו אקח חלק.
ברשותכם אלך כמה שנים אחורה. קיץ לפני ארבע שנים. הייתי בקורס מאמנים, ואת אחד האימונים העבירו גילי ויוליה-זוג ומאמנים. כל אחד מהם העביר חלק מהאימון. שניהם אנשים כריזמתיים, חזקים ואופטימיים. יוליה היתה בהריון.
היה אימון מצוין.
אחרי כמה חודשים שמעתי שנולד להם בן ושהוא חולה במחלה נדירה.היה ערב התרמה, אך מאחר ולא הכרתי אותם באופן אישי , לא עשיתי עם זה כלום. הזמן עבר, ב"עובדה" עשו עליהם סרט מרגש  ,יוליה כתבה ספר "לחיות בזכות האהבה" , הקימו אתר התרמה -מעוד מקום ומעוד מקום שמעתי וקראתי עליהם. נוכחות חזקה ועיקבית.
כולנו כל כך עסוקים בחיי היום יום שלנו. עם ההתמודדויות האישיות, המשימות האינסופיות ,הריצה אחר הפרנסה...
אבל כנראה שאותה נוכחות חזקה סדקה אצלי את השיריון של השגרה ונוצר רצון לתרום למשפחה המיוחדת הזו.
זה היה בפסח לפני שנה וחצי, רתמתי את ילדי ויחד הכנו 500 כפתורים חמודים.מכרנו כמעט  400. היה מרגש לראות ילדים קונים מדמי הכיס שלהם כפתור בידיעה שגם הם תורמים ללביא. גם הם שותפים.
ללביא מלאו בינתיים שלוש,נהיינו חברים בפייסבוק, ואני רואה וקוראת שעדיין הם במסע. מסע להצלת חייו של לביא.

והפעם-במכירה לראש השנה, נרתמו 7 אמנים למען לביא - במתחם שיתקיים באחוזת "שיהר" יציגו :
שיהר- עיצוב אפנה
מאיר מוהבן- קדרות
פופים אופיר
סטודיו לירה-אריחי קרמיקה
מיכאל קרזנר-צייר
לידה וסאצ'ו- קרמיקה
ואנוכי...

כל אמן מכין משהו שהמכירה שלו  תהיה התרומה ללביא, או תורם אחוז מהמכירות .
נשמח מאד לארח אתכם במתחם,ולאפשר לכם לקחת חלק במסע להצלת חייו של לביא.
גילי ויוליה,עם שלושת ילידיהם יכבדו אותנו בנוכחותם במהלך המכירה, וימכרו את הספר שכתבה יוליה.

מחכים לכם,
שתהיה לכולנו שנה טובה ובריאה ושנהיה תמיד בצד שנותן.
אמן

5 תגובות:

  1. אופס נשארתי באמצע המתח
    יש סוף טוב לסיפור?!

    השבמחק
  2. הנה ,עדנה עידכנתי את הפוסט. לסיפור עדיין אין סוף,אך בעזרת המון אנשים טובים יהיה לו סוף טוב !

    השבמחק
  3. הדס יקרה, אלפי תודות לך, שאת חלק מסיפור מסע חיינו.
    חיבוק גדול לך ולכל האנשים שאיתך. יוליה

    השבמחק
  4. תודה יוליה.

    השבמחק