יום שבת, 26 בפברואר 2011

מחממת מנועים...


בעוד חודש וחצי יתקיים הבית הפתוח של אמני פרדס חנה כרכור, בו אני לוקחת חלק זו השנה השניה.
בדרך כלל אני מתחילה להכין את הכלים והעבודות  כחודשיים וחצי לפני המכירה , כשבדרך כלל אני יודעת איך אני מתחילה ותוך כדי תנועה מתמסרת לתהליך היצירה , נותנת להפתעות להגיע ,לכלים להציג את עצמם...הראש שלי מתמלא רעיונות, דוגמאות , צבעים וגלזורות...כיף ,כיף כיף...מודה בכל פעם מחדש שזהו היעוד שלי בגלגול הזה - להיות קדרית (-:
                                                                         
לאור ההצלחה של הנרות הארומטיים בכלים שלי,שהתחלתי לייצר בחנוכה,החלטתי לעשות עוד נגלה ריחנית...
והפעם -בנוסף לריח המעולה שהיה,יתווסף עוד ריח...נשאיר את זה כהפתעה בשלב הזה...אך הנה כמה תמונות מתהליך העבודה על הכלים...

בנוסף, הכנתי עוד בתי נר תלויים , והפעם גם עם זוג יונים...אז כל מי שהזמין וביקש - יש !


מה עוד יהיה ?...
נישה חדשה שהרבה זמן רציתי להיכנס אליה ועכשיו זה קורה...
כלים לאפיה  !
יהיו תבניות אפיה מפנקות לעוגה /קיש / פשטידה וגם קדרות מקסימות , כאלו שאפשר לזרוק פנימה איזה עוף,כמה ירקות,,לטבל כאוות נפשכם,לשים בתנור לאיזה שעתיים ויוצא...יאממי......


דבר אחרון שאני מוכנה לגלות...זה שהתחלתי  (גם אחרי הרבה זמן שאני מתכננת...(-:  ) לעשות גם כלים מ...
פ ו ר צ ל ן ....
החומר הזה שבה אותי בקסמיו...!
הוא כל כך אצילי (ומפונק ) מרגיש כמו לעבוד עם חמאה ,עדין,אבקתי משהו...מתנהג אחרת לגמרי מהסטונוואר שאיתו אני עובדת בדרך כלל ,לומדת אותו ונהנית מכל רגע... קבלו כמה תמונות מהכלים הראשונים שעשיתי השבוע-

טוב ,זהו לעכשיו...
היום שבת,ואפילו שממש מדגדג לי באצבעות להיכנס לסטודיו...נראה לי שאני אתאפק ואתן לעצמי את מנוחת השבת הנעימה...(-:
שבת שלום,
הדס

תגובה 1:

  1. דוסה מוכשרת
    בדיוק קניתי (טעות טעות)קדירת ברזל בחנות כלי בית והצטערתי שלא קניתי קרמיקה.מחר אחזיר את הברזל אל החנות..
    ונדבר

    השבמחק