יום שלישי, 5 ביוני 2012

יוצאים אל האור...

יש תקופות כאלו בחיים שעשיה רבה,עיקבית וממוקדת מתנקזת  לנקודה אחת.
השבוע הזה הוא כזה- בשבילי.
כל כך הרבה דברים חדשים ומרגשים קורים השבוע...
מאיפה להתחיל ?
זה שאני משתתפת בפסטיבל האור בירושלים - אתם כבר יודעים.

בשנה שעברה היו בפסטיבל האור כ 300,000 איש !!!
חשבתי שזה יהיה חבל שלא למנף את הבמה המדהימה הזו שקיבלתי להמשך.
הבנתי שאני חייבת להגיע לפסטיבל עם אתר מכירה . אחרי כמה בדיקות היה ברור שמה שהכי מתאים ונכון כרגע זה להרים חנות באטסי....מממממ...חנות באטסי...כבר מעל שנתיים אני אוטוטו פותחת חנות...זה היה נראה לי כמו פיל .הר.
כבר נפגשתי בעבר עם לימור גל שהיא סוג של דולה ללידה של חנות באטסי. אפילו קיבלתי רשימה מה עלי לעשות. ולא הצלחתי. הייתי יושבת מול המחשב ומתבחבשת עם האנגלית שלי...
אבל עכשיו- אין ברירה. יש דד ליין. יאללה- אני עושה את זה. התקשרתי שוב ללימור.
קבענו שבעוד שבוע וחצי אני מגיעה עם תמונות וטקסטים ויחד נעלה את החנות.
ישבתי ערב אחד לכתוב את הטקסטים, ואני קולטת שאני מתחילה לספר לעצמי סיפורים מפה עד ירושליים (-: עוד שניה וממש יש לי בחילה- פיזית אמיתית. שאלתי את עצמי- מה הקטע שלך?
ועצמי ענתה לי שהיא מצפה ממני שזה יהיה מ ו ש ל ם . מהיום הראשון, מהרגע הראשון- שזה יהיה מושלם.
ומה לעשות שהאנגלית שלי לא מושלמת. ושאפילו שהתמונות ממש יפות אולי יהיו חסרות גם תמונות אוירה ושוב - זה לא יהיה מושלם.
תשמעו- ההבנה הזו היתה משחררת ברמות !
תוך שעה היו 4 טקסטים למוצרים+ דברי פתיחה. ולא- זה לא היה מושלם. אבל זה היה !!!
הגעתי ללימור- ומראש הודעתי לה שיש תמונות יפות וטקסטים לא מושלמים. היא ממש לא התרגשה מזה...
היא פועלת במיקצועיות של אחת שחיה את זה ביום יום ואחרי שעתיים החנות שלי היתה באויר.
בימים האחרונים הוספתי עוד מוצרים  ,ועוד ועוד מוצרים יעלו בהמשך,
כי ככה זה כשיוצאים לדרך- לומדים ומשפרים תוך כדי תנועה...(הטלפון של לימור למי שעוד צריך ליווי 0542778433)

אז יקרים- אני שמחה ונרגשת להזמין אתכם להכנס לחנות החדשה שלי באטסי !!!




ונעבור לחדש הבא...



בשבועות האחרונים העשיה שלי התמקדה אך ורק בגופי תאורה ,בתי נר,פמוטים וכל מה שמאיר וזורח.
צבעים חדשים נרקחו ,פריטים שכבר מוכרים קיבלו טוויסט מיוחד ומוצר חדש נולד !!!
האמת, שהוא נולד בראשה של חברתי האהובה- רונית , שיום אחד שלחה לי מסר...
"אחותיתי- עשיתי מעשה...שמתי בקערה של המבער שלך את שאריות החלב של הנר הריחני -וזה מדהים !...
ואפשר גם להחביא הפתעות , או סמלים ,או איזה מסר..."
זה הספיק כדי להצית לי את הדימיון...
למחרת נכנסתי לסטודיו לבדוק את העיצוב המדויק לרעיון. שיתפתי את תומר ברעיון והוא ישר אמר שכדאי שהקערה תהיה חלק מהכלי...אהמ....אוקי....
הצלחתי לכופף את החומר וליצור את הקערה.החלטתי שהכלי הזה יהיה חלק ונקי.עם פתח אחד עגול ומדויק להכניס את הנר.יצא נהדר. בערב באה לבקר אותי לימור קורומה היקרה.לקחתי אותה לסטודיו להשוויץ. ללימור יש טעם טוב ועין ביונית...היא הסתכלה ,התפעלה ואמרה  -"אני לא זוכרת מאיפה אני יודעת את זה ,אבל חייב להיות לפחות  עוד חור אחד,אחרת הנר יכבה." בדיקה של שתי שניות הראתה שהיא צודקת...חור קטן התווסף בצד השני. וכך הוא הלך והתהווה...צעד ועוד צעד - עד המוצר הסופי....
הכברתי כבר במילים...
קבלו אותו !!!


המבער הזה , בנוסף לכך שהוא מפיץ את אורו הנעים וגם ריח נהדר - הוא מפיץ גם את המסר אותו הוא נושא ...
אני אוהבת מאד את הכלי המיוחד הזה ,וכבר יש לי עוד המון רעיונות לפיתוח  !
 תודה רוניה על הרעיון ,תודה תומר ולימורי על הדיוק.
ועוד תודה אחת לאשה יקרה שנכנסה אל חיי בחודשים האחרונים וליוותה את כל התהליך מזוית מיקצועית-
 סיגלית פילץ הנהדרת,
היועצת העיסקית שלי שעשתה איתי כברת דרך וזוהי רק ההתחלה. ...תודה !




מוזמנים לבוא לבקר אותי בירושלים. נראה לי שהולך להיות פסטיבל מהמם !
ואם כבר תגיעו- אז תרשו לי לפנק אתכם בשובר הנחה של 10% בקניה אצלי בדוכן.




(הדפיסו את השובר ובואו איתו  לירושליים )


שיהיה לכולנו שבוע מצוין ומלא הפתעות !
להתראות,
 הדס שלום





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה