יום שני, 23 במאי 2011

צילומים


מזמן לא כתבתי...
החיים כל כך מלאים ואינטנסיביים - תודה לאל -שאני לא מספיקה להגיע לכל מה שאני מתכננת.
כרגיל (אצלי) יש פרוייקט באויר (-:
אני עוד לא מגלה הכל ,אבל אפזר כמה רמזים...
הרמז הראשון הוא שתומר-בעלי האהוב- בנה לוקיישן צילומים מפואר - באמצע הסלון (!!!) - וצילם עבודות רבות.
פה בתמונה אפשר לראות איך נראה הלוקיישן.(מה שאני אוהבת בתומר זה שהוא מצליח לבנות דברים מדהימים מכל מיני חפציצים שמפוזרים ברחבי הבית והחצר וליצור מהם יצירת מופת ) מה שחשוב הוא שבסוף נהיה לנו רקע מושלם לצילומים.





שאלנו מחבר מצלמה מעולה פלוס,השכבנו את הילדים לישון - ולאורך כמה לילות ערכנו סשנים של צילומים. יצאו תמונות מעולות. תראו בעצמכם...







טוב הרמז השני הוא...שהממ"ד שלנו מלא ארגזים וחומרי אריזה...
זה כבר רמז עבה (-:

בפוסט הבא הכל יתבהר...

שבוע מצוין !
הדס שלום

2 תגובות:

  1. כל הכבוד לכם
    איש שמתעסק באור ובצליל אין סיבה שלא יצלם נהדר!~!!!!!

    השבמחק
  2. צילומים מדהימים!
    וליצירות שלך אני מכורה כבר מזמן...
    מחכה לפוסט הבא :)

    השבמחק