יום שבת, 13 במרץ 2010

פרויקט הכפתורים שלנו למען לביא


כבר הרבה זמן שאני רוצה לתרום ללביא בן משה.
פגשתי את ההורים שלו לפני שנתיים.העבירו סשן בקורס מאמנים שהייתי בו.אנשים מרשימים.
ואז שמעתי על לביא,והילד הזה,עם העיניים היפות שלו,תפס את ליבי.
התקופה האחרונה היתה לנו מאתגרת מבחינה כלכלית ,וכך הרצון לתרום נשאר במקומו...מחכה לשעת כושר (-:
ואז התגלגלתי לבלוג של דנה ישראלי, והאשה הזו-חוץ מזה שיש לה טעם שחבל על הזמן ,וידי זהב-יש לה גם לב זהב.
אחת לכמה זמן היא משפצת רהיט (באופן מעורר הערצה) ומוכרת אותו במכירה פומבית והכסף נתרם בכל פעם למטרה נעלה אחרת-ילד חולה,מקלט לנשים מוכות ועוד ועוד...
אז בהשראתה (תודה,דנה) החלטתי לרתום את כישורי לצורך העיניין.
חשבתי וגילגלתי אפשרויות בראשי,עד שיום אחד- מהמשטחים המרודדים שמוציא הסלב רולר (החדש והחתיך) שלי,התחילו לצאת כפתורים...בכל מיני גדלים,עם כל מיני מינים של חותמות ותבליטים.מהזה חמודים !
גל ,בני בן ה -9,שמע את הסיפור וישר נרתם לעזרה,גם ליבי-הקטנה שלי (4) לקחה את החותחן הקטקטן והחלה גם היא מוציאה כפתורירים...ואז נעם-בכורתי המהממת,עברה באיזור והתחילה לצבוע ! בקיצור נהייתה לנו חגיגה של כפתורים וצבעים שמחים !
איך זה יעבוד?
אז ככה...
בשבוע הבא יתקיים הבית הפתוח של אומני פרדס חנה-קיבלתם כבר הזמנה-נכון?
בימים של הבית הפתוח יהיה בכניסה לבית שלי שולחן -עמוס כפתורים שמחים,כל כפתור ימכר בשקל וכל ההכנסות-ללביא !
אז אל תישכחו לבוא עם שקלים בכיסים לקנות כפתורים ולתרום ללביא !
שנהיה בריאים עד מאה ועשרים!
להתראות,
הדס,נעם ,גל וליבי

לסרט המרגש על לביא

6 תגובות:

  1. אוחח אוחח את משהו משהו שכמותך.
    (אפשר ממש לשמוע את ליבון מהכתיבה שלך, הנהדרת)

    השבמחק
  2. שלום לכם,
    האם אתם גרים ברחוב רבי עקיבא? אם כן, אני שמחה שיש לי שכנים כמוכם!
    שמי לינוי רותם ואני מחנכת כיתה ח4 במבואות עירון. בתאריך 10.4.10 אני מארגנת יריד התרמה בביה"ס כשכמובן - כל ההכנסות מוקדשות ללביא ולמחקר.
    אשמח אם תביעו רצון להצטרף!
    לינוי רותם
    054-5219445

    השבמחק
  3. כל הכבוד על היוזמה המדהימה למען לביא
    תמשיכו ככה

    השבמחק
  4. תודה לכולם !לינוי-שמעתי על היוזמה של מבואות למען לביא -מקסים !נשמח מאד להצטרף !אצור איתך קשר בהמשך היום.הדס

    השבמחק
  5. ואוו... קודם כל מקסים!!! הרעיון, הכפתורים וההרתמות המשפחתית. וחוצמזה זה מאוד מרגש אותי לדעת שהדברים משפיעים... מקווה שתמכרו הרבה! תודה - דנה

    השבמחק
  6. רעיון מקסים!

    כל הכבוד על היוזמה !

    אפרת מעמותת עמיח"י

    השבמחק