יום חמישי, 4 בפברואר 2010

יוהו...הסטודיו שלי מוכן !

אוקי,כמעט חודש של הכנות מאחורינו וכמו יש מאין-הסטודיו שלי מוכן!
איזה כיף !
האמת-יצא מהמם וכייפי ונעים ובכל רגע פנוי אני שם.
כמובן שיש עוד הרבה מה לעשות ולהוסיף,אבל ביום ראשון כבר התחלתי לעבוד בסטודיו ואני נהניית מכל רגע !
אז ככה הוא נראה מבחוץ:
והנה פינה קטנה בתוך הסטודיו:

ועוד זוית אחת אחרונה...זוית שגורמת לי אושר מיוחד במיוחד...התמונה הזו צולמה מתוך הבית,למען הדיוק מהמטבח שלי (הממלכה הראשונה שלי) אל הסטודיו הדנדש שלי (הממלכה הנוספת שלי )
,בימים האחרונים אני מוצאת את עצמי נשענת על השיש,מסתכלת בסיפוק ושמחה אל הסטודיו...ופשוט מבסוטה !
(כל אחד והמוזרויות שלו...(-:)
קבלו..

ועוד מילה אחת על התמונה הזו...הדלת...הדלת המקסימה הזו היתה מונחת לה בודדה ומבוישת בממד.
עברתי כמה משקופים עד שמצאתי לאן היא שייכת .היא היתה חומה וחסרת רשת יתושים.
(חבל שלא צילמתי אותה גם ליפני.)
בתור התחלה היא ניצבעה בשתי שכבות של פוליאור מט תכלתי ,ואז שיופים שחושפים את החום מתחת.
ואז הגיע שלב רשת היתושים...כאוהבת מושבעת של דברים יפים באשר הם-נעצרתי לא מזמן ,נפעמת מהתגלית , מול שתי דוגמאות של רשת יתושים מודפסות.איזה רעיון מקסים וגאוני !
התגלית התגלתה אצל נחמיאס- הטמבוריה הפרדס חנאית המקומית המועדפת עלי,אך בוודאי ניתן למצוא בכל חנות סטייל טמבור. משמח את הלב ועושה את העבודה -מומלץ !
טוב,
זהו להיום.
לילה טוב,
הדס

תגובה 1:

  1. תתחדשי הדס!
    הסטודיו נראה מקסים ובכלל כל הכלים יפהפיים
    נשיקות לכולם,
    נעה

    השבמחק